Često korištenje aspirina izaziva krvarenje u mozgu PDF Ispis E-mail
Srijeda, 15 April 2009 19:35
aspirinAspirin može izazvati krvarenje u mozgu kod osoba koje ga često koriste u svrhu prevencije srčanog ili moždanog udara, pokazalo je istražvanje holandskih naučnika koji su magnetskom rezonancom pregledavali pacijente koji često konzumiraju aspirin.

Kontrolu magnetskom rezonancom prošle su 1062 osobe, a kod 70 posto je pronađeno mikrokrvarenje u mozgu, koje je, smatraju naučnici, posljedica uzimanja aspirina zbog sprečavanja začepljenja krvnih žila. Aspirin nije jedini lijek koji za neželjenu posljedicu ima krvarenje u mozgu; slična pojava primjećena je i kod osoba koje uzimaju druge lijekove sa sličnim djelovanjem poput heparina.

Istraživači poručuju kako ovim putem nisu htjeli obeshrabriti doktore od propisivanja aspirina za sprječavanje začepljenja krvnih žila, ali smatraju da se takva terapija mora propisivati sa više opreza.

(24sata.info)